• RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid 4L

Symbol: 7709190806
Pojemność opakowania 4
257.56
64.39/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało
DOBIERZ OLEJ RAVENOL
image
image

Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakłade "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji z najświeższych dostaw.

Opis produktu:

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest półsyntetycznym płynem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission). Gwarantuje         dobre właściwości smarne zarówno przy bardzo wysokich temperaturach latem, jak i przy niskich temperaturach zimą. Umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację, a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Gwarantuje niskie zużycie i długą żywotność przekładni, a przez to oszczędność paliwa.

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Został specjalnie opracowany do przekładni dwusprzęgłowych producentów takich jak VW/Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi oraz innych. Jest polecany do zastosowania w przekładniach DQ-250 (02E) oraz DQ-500 (0BT) zgodnie z VW Part-No. G 052 182 oraz DL-501 (0B5) zgodnie z VW Part-No. G 052 529 dla S-Tronic w pojazdach VW, Audi, Seat oraz Skoda.

Właściwości:

·   dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą

·   stabilny film smarny również przy ekstremalnych obciążeniach w szczycie lata

·   niskie zużycie

·   znakomita lepkość w różnych temperaturach

·   bardzo niska temperatura przepływu

·   niskie pienienie również w ciężkich warunkach

·   maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem

·   neutralność wobec materiałów uszczelniających

Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja:

Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:

VW G 052 182 A2, Audi G 052 529 A2 S-Tronic, BMW DCTF-1, BMW 83220440214, 83222148579, 83222148578, 83222147477; FORD 1490763, FORD 1490761, FORD WSS-M2C936-A, FORD USA XT-11-QDC, FORD WSD-M2C200-D2, Chrysler 68044345 EA, Peugeot/Citroën 9734.S2 dla DCS6 (Peugeot 4007, CITROËN C-CROSSER), FIAT 9.55550-MZ6 dla TCT (Twin Clutch Transmission) w Alfa Romeo MiTo oraz Giulietta, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), VOLVO 1161838, VOLVO 1161839, MITSUBISHI MZ320065, MITSUBISHI Dia-Queen SSTF-I, BOT 341, MB 236.21

image
image
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.