• CERAMIZER CSX SILNIKÓW SPORTOWYCH I EKSTREMALNYCH

Symbol: 14044495864
114.68
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało
image

Korzyści:

  1. Zapewnia stałą ochronę trących się powierzchni silnika na około 10 000 km jazdy sportowej lub 15 000 km standardowej jazdy. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas ekstremalnej jazdy, znacznego obciążenia silnika, wysokiej temperatury oleju, nagłych zmian prędkości obrotowej.
  2. Proces tworzenia warstwy ceramiczno-metalowej trwa tylko 100 km.
  3. Eliminuje całkowicie suche starty. zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika (zwłaszcza w warunkach zimowych, nawet poniżej -30°C).
  4. Zabezpiecza silnik przed chwilowym przegrzaniem wynikającym z procesów zwiększonego ekstremalnego obciążenia i tarcia w trakcie jazdy o charakterze sportowym.
  5. Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek, czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczków automatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia).
  6. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się metalowych powierzchni silnika.
  7. Zatrzymuje procesy zużycia powierzchni tarcia na około 10 000 km jazdy sportowej.
  8. Aktywne komponenty wyrównują mikrodefekty i błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia trących się metalowych mechanizmów silnika, przez co poprawiają proces smarowania trących się detali silnika.
  9. Zwiększa interwały regulacji luzów zaworowych.
  10. Zwiększa moc, moment, sprawność, dynamikę silnika.
  11. Obniża temperaturę oleju.
  12. Przywraca nominalne ciśnienie oleju.
  13. Zmniejsza zużycie oleju - tzw. „branie oleju”.
  14. Zwiększa i wyrównuje ciśnienia sprężania silnika.
  15. Ułatwia rozruch silnika.
  16. Zmniejsza ryzyko zapieczenia i blokady pierścieni tłokowych.
  17. Zmniejsza uciążliwe wibracje i hałas, zapewnia cichszą pracę silnika.
  18. Regeneruje powierzchnie tarcia silnika podczas eksploatacji, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy zaaplikować go do oleju.
  19. Kompensuje luzy wynikłe ze zużycia trących się powierzchni.
  20. Redukuje dymienie i cząstki stałe.
  21. Pozwala osiągnąć oszczędności na paliwie do 5%.
  22. Wydłuża żywotność silnika.
  23. Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnymi metodami napraw.

Instrukcja do silników czterosuwowych sportowych i ekstremalnych (CS-X)

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. W trakcie całego procesu ceramizacji (100 km lub 3 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  2. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu commonrail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
  3. Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
image
image

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

  • DOZOWANIE PREWENCYJNE, , , , ,
  • Pojemność silnika w litrach -->, 1-2 l, 2.1-3 l, 3.1-5 l, 5.1-8 l, 8.1-12 l
  • Ilość opakowań CSX (1 opakowanie = 2 dozy), 1, 2, 3, 4, 5
  • DOZOWANIE REGENERUJĄCE, , , , ,
  • Pojemność silnika w litrach -->, 1-2 l, 2.1-3 l, 3.1-5 l, 5.1-8 l, 8.1-12 l
  • Ilość opakowań CSX (1 opakowanie = 2 dozy), 2, 4, 6, 8, 10

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Dwa dozowniki łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 2x4,5 g.
  2. Niniejszą instrukcję,
image

ZALECENIA:

  1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  2. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z Ceramizerem CSX.
  3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z każdym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, zasilanych gazem, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi, turbodoładowaniem, katalizatorem spain, filtrem DPF lub FAP, sondą lambda.
  5. CSX zaleca się stosować prewencyjnie przy każdej wymianie oleju lub co 10 000 km sportowej/ekstremalnej jazdy.
  6. W trakcie pełnej obróbki (100 km) nie wymieniać oleju.
  7. W przypadku nowego silnika CSX można stosować po dotarciu silnika a w przypadku silnika po remoncie CSX można stosować po min. 200 km przebiegu

NSTRUKCJA:

  1. Przed zaaplikowaniem CSX zaleca się wymianę oleju i filtra oleju.
  2. Uruchomić silnik i rozgrzać go do roboczej temperatury 90oC.
  3. W okresie zimowym ogrzać preparat do temperatury około 25oC np. trzymając w ręku strzykawki (substancja posiada konsystencję smaru i rozpuszcza się w temperaturze powyżej 25

    °C)

  4. Wstrząsnąć strzykawki przez około 30 s.
  5. Wlać dozę/y do rozgrzanego silnika przez otwór wlewu oleju.
  6. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym na około 10 min.
  7. Pokonać łagodnie około 100 km lub pozostawić uruchomiony silnik na biegu jałowym na około 3h.

UWAGI:

  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  3. W przypadku wykonania remontu silnika, należy przejechać 200-300 km od momentu remontu i dopiero wówczas zastosować Ceramizer®.
  4. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  5. Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem Ceramizera® wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.
  6. Dozowniki/ strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.
  7. Podczas procesu tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej może wystąpić chwilowe zwiększone dymienie.
  8. Atutem CSX jest skrócony przebieg ceramizacji (tylko 100 km lub 3 h pracy silnika na biegu jałowym), co pozwala na użycie produktu w sporcie motorowym.
  9. Szybciej wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa jest równie skuteczna jak w przypadku standardowego CS lecz warstwa ta jest cieńsza tym samym szybciej się zużyje - w szczególności podczas sportowej jazdy - dlatego zaleca się stosowanie CSX przy każdej wymianie oleju w silniku.
  10. Efektywność CSX jest taka sama niezależnie od rodzaju stosowanych paliw w silnikach typu Diesel, benzyna, gaz, biopaliwo.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40 oC produkt może sedymentować, wówczas należy preparat wstrząsnąć i schłodzić do temperatury poniżej +40 oC aby go bezpiecznie użyć.
  2. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  4. Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer® nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF / FAP i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF lub FAP.

    Ceramizer® nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF / FAP i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF lub FAP

image
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również