-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
CASTROL MAGNATEC HYBRID 0W-20 5L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 23 szt. |
Dobierz olej castrol | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Magnatec Hybrid 0W-20
NIEPRZERWANA OCHRONA SILNIKÓW HYBRYDOWYCH
Opis
Pojazdy hybrydowe są inne. Silnik spalinowy działa z przerwami, a układ napędowy przełącza się na zasilanie elektryczneprzy niskich prędkościach jazdy. Podczas typowej jazdy miejskiej silnik spalinowy może być używany tylko przez krótkiczas pracując w nieodpowiednich warunkach pracy.To niewiarygodne, ale niektóre silniki hybrydowe mogą się wyłączyć, przełączyć na napęd elektryczny i ponownieuruchomić 500 000 razy w ciągu swojego życia - to 10 razy więcej niż silniki w pojazdach z klasycznymi układaminapędowymi^. Niższe temperatury pracy oraz wiele ponownych uruchomień silnika spalinowego powodują odkładaniesię znacznie większej ilości zanieczyszczeń, ponieważ niska temperatura pracy uniemożliwia usuwanie z silnikakondensatu pary wodnej i innych zanieczyszczeń, które pozostają w oleju. Wszystkie te wyzwania stawiane przez napędyhybrydowe utrudniają olejowi ochronę przed szkodliwym zużyciem silnika.^Na podstawie testów Castrol silników pojazdów klasy średniej stanowiących około 45% globalnego parkuhybrydowego w 2022 roku.
Zastosowanie
Castrol MAGNATEC Hybrid 0W-20 jest odpowiedni do użycia w silnikach benzynowych i hydrybowych samochodów
osobowych, gdzie producent rekomenduje użycie oleju zgodnego z normą API SP, ILSAC GF-6B o lepkości 0W-20
włączając napędy hybrydowe.
Zalety i korzyści
Castrol MAGNATEC Hybrid pomaga chronić silnik przed specyficznymi obciążeniami występującymi w pojazdach
hybrydowych. Unikalne molekuły technologii DUALOCK przywierają do elementów silnika jak magnes i łączą się ze sobą
tworząc mocną warstwę chroniącą silnik zapewniając o 50% lepsze zabezpieczenie przeciwzużyciowe w niskich
temperaturach1 oraz w trakcie rozruchu2.
Castrol MAGNATEC Hybrid spełnia wymagania HYSPEC – nową normę Castrol dla olejów do pojazdów hybrydowych3.
1 Testowane wg testu zużycia Sequence IVA API SN.
Specyfikacje i dopuszczenia
API SP
ILSAC GF-62 Testowane wg testu zużycia OM646LA ACEA.
3 W krytycznych obszarach zanieczyszczeń silnika, jego pracy i wydajności układu hybrydowego.
Strona: 1/
Pojemność opakowania | 5 |
Klasa lepkości SAE | 0W-20 |
Specyfikacja jakościowa | API SP, ILSAC GF-6 |